söndag 29 juli 2018

Motverka Geoengineering.



Cloudbusting.

Detta är lite vid sidan om ämnet för den här bloggen, men är relaterat, och jag har nämnt ämnet här och där, i mina artiklar.

Geoengineering är en term som täcker saker som ”Chemtrails”, HAARP, Nexrad, etc. vilka är helt eller delvis i bruk för att kontrollera vädret, och med det folks levnadsvillkor och matproduktionen.


I många år har man förtigit ämnet och mycket som sagts om det har varit spekulationer eller gissningar samt vittnesmål av olika personer. Men nyligen (sommaren 2018) har ämnet dykt upp i massmedia som en ”lösning” till skogsbränder och torka. Låt er inte förföras av denna propaganda. Det är den gamla ”Problem och Lösnings metoden” i bruk igen. Först skapar man ett problem (torka, oväder, etc. sedan lägger man fram en lösning som är bra för den lilla ”Elit” som håller i detta samhälles trådar – men som sällan är bra för folket eller Naturen.

Men som med allt annat, så finns det normalt bättre, naturligare och billigare lösningar, som inte är väl kända och som medvetet motarbetats eller till och med förbjudits.
Ett argument för Chemtrails har varit att kyla ner planeten på samma sätt som en vulkan gör om den sprider en massa aska. Men om det nu var vad de ville åstadkomma, varför inte sprida vulkanaska istället för metaller och annan skit. Då skulle viktiga mineraler regna ner på oss istället för giftiga ämnen.

Jag tänkte bara beskriva mina erfarenheter med ett verktyg i kampen mot Geoengineering här, som jag pysslat med en del på sista tiden. Detta är så kallad ”Etheric Cloudbusting”. Det bygger på arbetet av pionjärer som Wilhelm Reich och Trevor James Constable, i hur ”Etern” kan påverkas.
Med Ether här menas den kraft som ofta inte erkänns av tradiotionell vetenskap, men är den kraft som ger liv till allt. Andra namn för den är: Orgone, Chi, Prana, Zero point Energy, och Starwars ”The Force”.

Jag blev först medveten om detta i ett inlägg i en facebook grupp i Sydafrika. Kapstaden var på väg att få slut på vattnet, och hela Kapprovinsen hade haft en torka med lite eller inget regn i flera år. Så jag ville gärna se lösningar.

Jag gick med i en Engelsk fb grupp för användare och intreserade av denna metod. Kom i kontakt Med Harry Rhodes, som tagit pionjärernas arbete vidare och utvecklat enkla men effektiva Cloudbusters. Han gav mig instruktioner hur man bygger en sådan.

Jag hade just haft en olycka med bilen och jobben hade så gott som slutat att rulla in, så hade inte pengar att göre en stor Cloudbuster i rostfritt stål, så gjorde en mindre med billigare material. Kostade mig några hundralappar. Jag ville bara se med egna ögon om det här funkade eller ej.
Min första test var en regning dag med jämnt molntäcke. Jag missförsod instuktionerna och inget hände. Så jag lade den åt sidan och tänkte att det kanske var fel material jag använt.

Några dagar senare när det var små lätta moln på himlen, så satte jag ihop den igen och riktade den mot ett moln. Gissa om jag blev förvånad när jag såg molnet upplösas inom några minuter. 
Jag visade några andra hemma, och de var lika förvånade.

Baserat på Trevor James Constables tester med att sätta en på ett flygplan för att skapa regn, så tog jag min i bilen. Det var igen små lätta moln på himmelen. Körde ett par mil och fick några regndroppar på bilrutan och molnen hade tjocknat ovan mig. När jag tittade hemåt var det mest soligt där, men när jag kom hem började det regna så smått.
Detta var inte konkreta bevis, men verkade lovande.
Några dagar senare hade jag en del körning att göra, och körde en hel del på motorvägarna. Mindre Cumulus moln överallt. Men vid det sista stoppet på resan så kom en rejäl åskskur.

Nu är vädret i Johannesburg om sommaren sådant att man ofta har blå himmel först, sedan mindre Cumulus som kan växa till stora åskmoln och ge skyfall på eftermiddagen eller kvällen, så vad som hänt kunde väl ha varit naturligt och utan min påverkan.

Det var först när vi hade en dag då regn var förutsagt av väderlekstjänsten för kl 11:00 och framåt som jag blev övertygad.
Klockan 10:00 satte jag upp min Cloudbuster och riktade den mot strömmen av låga moln som kom från Nordöst. En timme senare hade dessa låga moln nästan upphört, och jag ställde in den emot de större och högre moln som rullade in från Nordväst. Sedan hade jag lite lunch och satte mig för att ta en tupplur i en vilstol vid poolen. Kunde inte somna och började istället titta på molnen.

Jag märkte att de få låga moln som gick förbi ”strålen” av min Cloudbuster löstes upp direkt. Och de större molnen hade långt i fjärran skarpa konturer av stigande åskmoln, men när de kom närmare blev konturerna suddiga och när de var nästan över mig så var molnen upplösta. Detta hände med moln efter moln. Ovan dessa moln var ett tunnt skikt av tunna moln, som verkade opåverkade.
Men när jag gick ut i trädgården och tittade på himlen så kunde jag se mer av himlen bakom min Cloudbuster, och där hade till och med de tunna höga molnen försvunnit och man såg blå himmel.

I alla andra riktningar runt omkring var det moln.
15:30 bestämmer jag mig för att ta ner min Cloudbuster, och de stora molnen löser inte längre upp sig, utan rullar in. Snart hör jag mullret av åska i fjärran. En timme senare så blixtrar och mullrar det regelbundet med nästan inget regn. Någon timme efter det så vräker regnet ner och det åskar rejält.
Detta övertygade mitt skeptiska sinne att min Cloudbuster fungerade till annat än att sudda ut små lätta moln.

Senare tog jag del i att skapa regn i Kapstaden, tillsammans med folk from Europa som riktade sina cloubusters ner i marken mot ställen avsedda att leda luftströmmar och regn mot Kapstaden. Vid flera tillfällen kunde jag se en effekt av både min och andras cloudbusters på vindarna i den datamodell som tillhandahålls här: https://earth.nullschool.net/


Detta kan verka helt vansinnigt, och jag förväntar mig inte att du skall tro på det. Men jag kan bara beskriva vad jag observerar.

Nu är jag den förste att säga att många saker kan påverka väder och vår omgivning. De som är familjära med Attraktionslagen, känner till detta. Men det verkar som om enbart ”mind-power” inte är nog för att motverka de väderfenomen som skapas genom chemtrails och olika radarinstallationer, men med några cloudbusters tycks man kunna tippa balansen och skapa regnen – eller vad det nu är som är mer naturligt och önskvärt.

Ibland kan det ta tid, om det inte finns nog med fuktighet i luften för att skapa regn. Då får man först försöka mota eller leda dit lite fuktig luft.

Det började regna i Californien strax efter att några där skaffat sig cloudbusters och börjat följa direktiv i samordnad användning.

Kapstaden har haft mer regn än tidigare år. Kanske är dessa sammanträffanden eller den naturliga utjämningen av saker och ting, men med de pågående geoengineeringsprogrammen så tror jag att vi hade en inverkan på vädret. Titta gärna på olika YouTube videos av Trevor James Constable om hans resultat, där han till och med får det att regna i Los Angeles under sommaren – vilket är mycket ovanligt.

Om detta låter intressant och du skulle vilja ta del av detta för att motverka geoengineering, kontakta mig och jag kan sätta dig i kontakt med den grupp jag är med i. De är ganska noga med vem de släpper in, för att de haft dåliga erfarenheter med en som lärde sig en del, och sedan gick sin egen väg och orsakade konflikter mellan sina och gruppen i Englands användningar av cludbusters och en gång så skulle denna utbrytare hjälpa en vän som skulle på skidsemester i Franska Alperna och orsakade så mycket snö att det blev problem där, och att floden Seine svämmade över när all snön senare smälte.

Av denna anledning är Harry Rhodes inte pigg på att lära ut hur man bygger en Cloudbuster längre, utan säljer mindre men effektiva sådana till ett rimligt pris. De kan köpas när man väl godtagits som medlem i gruppen.
Hur som helst, så är den svåra biten av allt detta, att lära sig tyda satellitbilder och väderinformation för att bäst rätta till väderförhållanden när så behövs. Detta kan ta år att lära sig. De flesta bryr sig inte utan följer hellre Harrys direktiv.

På en lokal nivå så är en Cloudbuster normalt effektiv i att rensa himlen på Chemtrails och återställa blå himmel. Så många köper en för bara det syftet.
Orgonit Cloudbusters är också effektiva i det syftet, vad jag förstår, men tycks inte ha den räckvidd som Etheric Cloudbusters har. De kostar också mer att bygga, med sina kopparrör, kvartskristaller och andra komponenter. Gå till facebookgruppen ”Orgonite gifting Sweden” eller studera denna hemsida om du vill veta mer om Orgonite. https://www.orgoniseafrica.com/

En del har använt sina små Cloudbusters för att rikta den mot en kroppsdel eller hela kroppen i syfte att bota sjukdomar eller krämpor. Detta tycks ha en positiv effekt i många fall.

Jag har också märkt att ibland så ser man tydliga effekter av användandet, medan andra gånger så verkar det inte ha någon effekt på vädret. Men om man tittar på sattelitbilder etc. så kan man ofta se en effekt, som ligger bortom ens synfält.

Personligen ser jag gruppaktriviteterna som viktigast och mest effektiva. Det är effekterna i det långa loppet som räknas. Tydligen så är det stället i öknen i USA som Wilhelm Reich testade sin Cloudbuster fortfarande en liten oas som får mer regn är omkringliggande områden.

Här är lite länkar och videos, som kan ge lite mer info om detta, och som inte är belagt med någon slags sekretess eller kräver ett medlemskap eller att man följer en viss grupps regler – utan är allmänt tillgänglig för vem som helst.

Jag brukar börja med denna video av Harry Rhodes där han pratar lite om vad dessa Cloudbusters kan göra.

Här är en av Trevor James Constables videos. Det finns fler på YouTube, så leta vidare om du vill.


Här är en sida av en site som behandlar ämnet. Studera detta och bli inte skrämd av hur farligt det kan vara att vidröra en. De som vi använder är små och ofarliga. När jag först började sudda moln fick jag lite huvudvärk i ett par timmar, så använde handskar efter det, och hade inga mer problem.

En del som använt Orgonit, blir lite upprörda av några kommentarer av en skribent där. Kom bara ihåg att alla kan ha sin åsikt, och alla kan vi ha rätt eller fel. Att fördöma ett ämne helt för att man inte håller med om vad en person säger om det, är inte så bra.

https://montalk.net/science/73/cloudbusting-resources




Om du söker vidare kanske du hittar mer bra resurser eller videos.

Hoppas detta varit av intresse.

Kent


Denna bild tog jag vid mitt hus i England där jag satte upp min Cloudbuster. Så här såg himlen ut länge. Detta var den riktning molnen kom ifrån och dit jag riktat min apparat.





Bilden nedan visar hur himlen såg ut "bakom" min Cloudbuster. 



Om du vill ha lite generell information som inte ofta nämns i massmedia om "Klimathotet"  här är en informativ Webb-Bok i ämnet, som jag kan rekommendera:

https://klimathotet.com 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Leif för denna fantastiska artikel. Själv skulle jag gärna köpa in något liknande kanske nästa år. Jag vet inte vad det kostar och vad som är effektivt. Boken från Reich har jag läst, men jag är inte så kunnig i att bygga sådana saker.

Jag vill också uppmärksamma dig att hänvisning till min hemsida blir från den 23 augusti följande:

https://vk.com/ivansblogg

Den gamla blocken upphör liksom allt som har med GOOGLE att göra på sikt.

Hälsningar Ivan

Unknown sa...

Hej Kent
Kul att höra av dig igen. Blev lite orolig ett tag, det är inte lätt att leva framförallt när det är oro i världen och i närheten! Ha det gött och fortsätt sprida dina kunskaper.